HOME / CREATIONS / WINES, CHAMPAGNES & SPIRITS / DOMAINE CLARENCE DILLON / BRAND BIBLE

The tradition of French art de vivre

The tradition of French art de vivre Domaine Clarence Dillon, a family estate founded in 1935, has been perpetuating the tradition of French art de vivre over four generations, combining exceptional wines and haute gastronomy.
C’est en 2018 qu’il est question de rassembler ces grands noms de légende tels que le Château Haut-Brion, Château la Mission Haut-Brion ou le Clarence au coeur d’un ouvrage patrimonial intemporel. L’agence répond avec bonheur à l’appel. Réflexion éditoriale, iconographique, sélection des matériaux, Omedia est dans son jardin, entre mythe et classicisme, pour célébrer cette ambition d’excellence sans cesse renouvelée.

Expertise: art direction, editorial strategy, publishing, brand content, production
Discover also

Inter Beaujolais

In a triptych for the press, Omedia has produced 3 visuals, each representing one of the 3 main rocks in the Beaujolais vineyards: limestone, granite and bluestone.

Discover

Bollinger

Omedia supports Bollinger in its brand strategy with a new advertising campaign with a strong signature.

Discover